Luminitz Photo's Blog

"Nothing heals a broken heart like time, love and tenderness"

duminică, 26 decembrie 2010

Nebunie in Ajunul Craciunului...



Ajunul Craciunului…..
Intr-o astfel de zi, cand lumea roboteste prin bucatarie sau alerga prin supermarket-uri pentru ultimele cumparaturi, eu ce fac ? Ma trezesc si primul lucru pe care il fac e sa intru pe site-ul companiei Wizz si dau o cautare asa, la intamplare….adica fara sa fi avut in plan o vacanta in urmatoarele luni. De fapt, am una in plan dar aia e deja aranjata: zbor, cazare, totul .
Deci, dau un search pentru Paris si imi apare o super oferta, pe care nebun sa fii sa o ratezi.
Fara a mai sta pe ganduri pun mana pe telefon si-o sun pe “companioana de calatorii” . In mai putin de 5 minute aveam rezervarile facute.
Dupa toata nebunia asta, ma asez si eu pe canapea si-mi zic: Ai facut tu asta? Tu care stai si cantaresti toate deciziile pe care le iei ?
Din cand  in cand e bine sa mai facem si niste nebunii.
Toata ziua am avut o stare de beatitudine si un zambet tamp...

8 comentarii: